1. Home/
  2. Consumentenservice

Consumentenservice

Top 10 veelgestelde vragen

Wat is het minimum bestelbedrag voor een online bestelling?

Ophalen
Er is geen minimumbesteldrag wanneer u de boodschappen ophaalt. Er worden servicekosten in rekening gebracht voor het verzamelen en klaarzetten van de boodschappen. Afhankelijk van het gekozen tijdstip bedragen deze kosten 2 euro of 3 euro.

Bezorgen

Het minimum bestelbedrag voor bezorgen is 25 euro. Er worden servicekosten in rekening gebracht voor het verzamelen en bezorgen van de boodschappen. Afhankelijk van het gekozen tijdstip bedragen deze kosten 6 euro of 7,50 euro.

Wanneer gelden de aanbiedingen voor online bestellingen?

Aanbiedingen zijn afhankelijk van het moment waarop u laat bezorgen, of komt ophalen, dus niet het moment waarop u bestelt! Aanbiedingen gelden van zondag tot en met zaterdag. Als u bijvoorbeeld op vrijdag aanbiedingen bestelt uit de lopende folder voor levering op maandag, dan betaalt u de normale prijs.

Hoeveel bedragen de servicekosten?

Ophalen
De kosten voor het verzamelen en klaarzetten van de boodschappen zijn afhankelijk van de gekozen dag en het gekozen tijdstip en bedragen 2 euro of 3 euro.

Bezorgen
De kosten voor het verzamelen en bezorgen van de boodschappen zijn afhankelijk van de gekozen dag en het gekozen tijdstip en bedragen 6 euro of 7,50 euro.

PLUS krat
PLUS maakt gebruik van kratten om uw boodschappen te verpakken en vervoeren. PLUS brengt 5 euro statiegeld per krat in rekening. U kunt de kratten bij een volgende bestelling inleveren bij de bezorger, of u kunt de kratten inleveren bij uw PLUS supermarkt.

Kan ik ook spaarzegels en PLUSpunten sparen bij een online bestelling?

Jazeker. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven of u spaarzegels en/of PLUSpunten bij uw bestelling wenst te ontvangen.

Wat is een PLUS Ophaalpunt?

Een PLUS Ophaalpunt  is een locatie bij een PLUS supermarkt waar u uw boodschappen kunt ophalen. Niet elke PLUS supermarkt beschikt over een ophaalpunt. Als u uw boodschappen bestelt op plus.nl kunt u direct zien of uw winkel over een ophaalpunt beschikt. Na het plaatsen van een bestelling worden de boodschappen verzamelt en klaargezet op het door u gekozen tijdstip.

Waar in Nederland wordt er bezorgd?

Met de winkelzoeker kunt u op basis van uw postcode zoeken naar een PLUS supermarkt die bij u bezorgd.

Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?

Bezorgen
U kunt bij onze bezorger betalen via een mobiele pinbetaling.

Ophalen in de winkel
U kunt betalen via een pinbetaling of u kunt contant betalen.

Ophalen bij een PLUS Ophaalpunt (buiten de winkel) 
U kunt betalen via een pinbetaling. 

Hoe kan ik mij registreren voor Mijn PLUS?

U kunt zich registreren door aan de bovenkant van de pagina onder Mijn PLUS op “registreren” te klikken. Na het registreren ontvangt u een e-mail waarin wij u vragen de aanmelding te bevestigen. Hierna kunt u inloggen met het door u opgegeven wachtwoord.

Hoe kan ik mij inschrijven als zakelijke klant?

Tijdens het registreren van uw Mijn PLUS account kunt u aangeven of u een particuliere of zakelijke klant bent. Dit wordt aangegeven door  ‘een bedrijf’ of ’een persoon’. Het is verstandig om vooraf contact op te nemen met uw PLUS supermarkt voor uw debiteurennummer.

Hoe kan ik online het saldo van mijn PLUS Cadeaukaart checken?

Heeft u een PLUS Cadeaukaart gekregen en wilt u weten hoeveel saldo er op uw kaart staat?

Bekijk hier eenvoudig uw saldo online. Loopt uw kaart binnenkort af? Dan kunt u dat ook zien.

Contact