Campagnes en acties

The voice of Holland - Spaarcampagne

Wanneer loopt de campagne?

Zondag 4 november 2018 t/m 9 februari 2019 – zegeluitgifte.
Volle spaarkaarten kunnen t/m 23 februari 2019 worden ingewisseld.

Hoeveel moet ik uitgeven voor een zegel?

10 euro*.

*m.u.v.: Tabak (rookwaren), slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, cadeaukaarten, loten, postzegels, boeken, toegangskaarten, emballage en statiegeld.

Hoeveel moet ik uitgeven voor twee zegels?

20 euro*

  • 1 t/m 10 euro: 0
  • 10,01 t/m 20 euro: 1
  • 20,01 t/m 30 euro: 2
  • 30,01 t/m 40 euro: 3
  • 40,01 t/m 50 euro: 4

*m.u.v.: Tabak (rookwaren), slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, cadeaukaarten, loten, postzegels, boeken, toegangskaarten, emballage en statiegeld.

Hoeveel zegels heb ik nodig voor een volle spaarkaart?

Met 45 zegels heb je een volle spaarkaart.

Voor welke producten ontvang ik extra zegels?

Van week 45 t/m 6 staan er wekelijks producten in de landelijke folder met spaarversnellers, Check alstublieft onze folder of ga voor meer informatie naar www.plus.nl.

Ik heb mijn zegels niet ontvangen, kan ik ze nu nog krijgen?

Nee, zegels kunnen alleen bij de kassa worden uitgegeven, of toegewezen via de app van PLUS.

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden telkens meegegeven wanneer je voor minstens 10 euro* bij PLUS boodschappen doet. Je kunt ze niet kopen.

*m.u.v.: Tabak (rookwaren), slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, cadeaukaarten, loten, postzegels, boeken, toegangskaarten, emballage en statiegeld.

Hoeveel The voice of Holland gadgets kan ik verkrijgen?

Er is geen limiet aan het aantal gadgets dat je kunt sparen.

Kan ik mijn volle spaarkaart inruilen voor geld?

Nee, dit is niet mogelijk, zie onze algemene voorwaarden op www.plus.nl/thevoiceofholland.

Nemen alle PLUS supermarkten deel aan deze campagne?

Alle PLUS supermarkten nemen deel aan deze campagne, voor een winkel in jouw buurt, check onze website www.plus.nl en anders de PLUS app.

Ontvang ik ook zegels voor online aankopen?

Ja, voor alle bestellingen via www.plus.nl (voor zowel thuisbezorging als ophalen bij een PUP).

Kan ik online The voice of Holland gadgets bestellen bij een volle spaarkaart?

Nee, deze dienen bij een PLUS supermarkt opgehaald te worden.

Ontvang ik ook zegels voor The voice of Holland campagne als ik gebruik maak van de PLUS app?

Ja, voor elke 10 euro* ontvangt je een zegel, de spaarzegels worden automatisch bijgeschreven via de app.

*m.u.v.: Tabak (rookwaren), slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, cadeaukaarten, loten, postzegels, boeken, toegangskaarten, emballage en statiegeld.

Is er een maximaal aantal zegels dat ik tijdens een transactie kan ontvangen?

Nee, je ontvangt altijd één zegel voor elke 10 euro* uitgegeven.

*m.u.v.: Tabak (rookwaren), slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, cadeaukaarten, loten, postzegels, boeken, toegangskaarten, emballage en statiegeld.

Ik heb een halve volle spaarkaart in de PLUS app en een halve volle papieren spaarkaart, telt dit samen als één volle spaarkaart?

Dit telt als één volle spaarkaart! Echter moeten de zegels wel op één spaarkaart staan. In de PLUS winkel helpen ze je hier graag bij.

Gratis kartonnen VR viewer

In de eerste week van de spaarcampagne op donderdag 8, vrijdag 9 en zaterdag 10 november is er een ludieke bestedingsactie! Bij 25 euro* besteding ontvangen PLUS klanten een gratis kartonnen VR viewer. OP=OP.

*m.u.v.: Tabak (rookwaren), slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, cadeaukaarten, loten, postzegels, boeken, toegangskaarten, emballage en statiegeld.

Welke gadgets kunnen gespaard worden?
  • Clip-on 3D lens
  • Clip-on mini VR glasses
  • Set van 2 bekers
  • Premium VR-viewer
  • Speaker
  • Wireless headphones
  • Selfie stick + microfoon
Bij welke gadgets moet ik wat bijbetalen en welke gadgets zijn gratis?

Je krijgt gratis bij inlevering van een volle spaarkaart met 45 zegels:

  • Clip-on 3D lens - gratis bij inlevering van een volle spaarkaart
  • Clip-on mini VR glasses - gratis bij inlevering van een volle spaarkaart
  • Set van 2 bekers - gratis bij inlevering van een volle spaarkaart

Onderstaand de bijbetalingen per gadget bij een volle spaarkaart:

  • Premium VR-viewer – inlevering van een volle spaarkaart + bijbetaling van 4,99 euro
  • Portable Speaker - inlevering van een volle spaarkaart + bijbetaling van 5,99 euro
  • Wireless headphones - inlevering van een volle spaarkaart + bijbetaling van 6,99 euro
  • Selfiestick + microfoon - inlevering van een volle spaarkaart + bijbetaling van 7,99 euro
Wat zijn de afmetingen van de gadgets?
  • Clip-on 3D lens: 80 x 38 x 80 MM
  • Clip-on mini VR glasses: 62 x 22 x 80 MM
  • Set van 2 bekers: 2016 x 54.5/62.5 x 125.5 MM
  • Premium VR viewer: 195 x 150 x 105 MM
  • Portable Speaker: 120 x 70 x 180 MM
  • Wireless headphones: 200 x 215 x 85 MM
  • Selfiestick + microfoon: 353 x 92 x 64 MM
Met wie kan ik contact opnemen over mijn defecte gadget?

Tijdens de campagne retourneert u de defecte gadget in de PLUS supermarkt waar je het product heeft gekocht. Na 24 februari 2019 contacteer je customerservice.benelux@tccglobal.com.

Hoe werkt de garantie?

Wij raden je aan om het bewijs van aankoop te bewaren. De garantie is niet van toepassing op professioneel gebruik, normale slijtage, schade door schokken.

Ik heb mijn gadgets laten vallen, kan ik een nieuwe ontvangen?

Nee, de garantie is helaas niet van toepassing op breuk door schokken of een val.

Hoelang is de garantie?

2 jaar vanaf het aankoop moment.

Hoe moet ik de Clip-on 3D lens gebruiken?

Je moet de Clip-on 3D lens op de camera van jouw telefoon vastzetten.

Als ik door de 3D lens kijk is het beeld niet 3D/scherp?

Heb je het plasticfolie van de lens eraf gehaald?

Als ik door de 3D lens kijk gebeurt er niks, hoe kan dit?

Heb je de 3D lens op de camera aan de achterzijde van jouw telefoon vastgezet? De 3D lens werkt niet op de camera aan de voorzijde van jouw telefoon.

Met wat voor een telefoon kan ik gebruik maken van de Clip-on 3D lens?

Alle smartphones zijn geschikt voor de Clip-on 3D lens.

Hoe moet ik de Clip-on mini VR glasses gebruiken?

Je moet de Clip-on mini VR glasses vastzetten aan jouw telefoon zodat jedoor de bril naar het scherm kunt kijken.

Kunnen de bekers in de vaatwasser?

Ja, de bekers kunnen in de vaatwasser.

Kunnen de bekers in de magnetron?

Ja, de bekers kunnen in de magnetron.

Zijn de bekers van glas?

Nee, de beker zijn van soda lime.

Met wat voor soort telefoon kan ik gebruik maken van de Premium VR viewer?

Alle smartphones zijn geschikt voor de Premium VR glasses.

Hoe moet ik mijn telefoon in de Premium VR-viewer vastzetten?

Klap de Premium VR-viewer open en schuif jouw telefoon in het klepje. Zorg dat het scherm van de telefoon naar boven ligt, zodat hij naar de lens komt wanneer je de klep sluit.

Waar zijn de draaischijfjes voor bovenop de Premium VR-viewer?

Hiermee kun je de Premium VR viewer scherpstellen.

Is de speaker wireless?

Ja, de speaker is wireless, maar je kunt ook via het bijgeleverde snoertje muziek afspelen.

Hoe kan ik de wireless speaker op mijn telefoon aansluiten?

Je kan de wireless speaker via bluetooth wireless aansluiten op uw telefoon.

Hoe lang gaat de accu mee?

Een volle accu gaat 7 uur mee.

Kan ik de accu opladen?

Ja, je kunt de accu opladen. Stop het bijgesloten snoertje in de speaker en stopcontact en de accu laadt zichzelf op.

Hoe kan ik de headphones met mijn telefoon aansluiten?

Je kunt de headphone via bluetooth aansluiten op jouw telefoon.

Waarom werkt mijn wireless headphones niet?

Is de batterij wel opgeladen?

Hoe moet ik de selfiestick + microfoon aanzetten?

Klik jouw telefoon in de houder en zorg ervoor dat het scherm naar je toe gericht staat.

Hoe moet ik mijn telefoon in de selfiestick vastzetten?

Klik jouw telefoon in de houder en zorg ervoor dat het scherm naar je toe gericht staat.

The voice of Holland - Digitaal sparen

Wat is digitaal zegels sparen met de PLUS app?

Digitaal zegels sparen met de PLUS app is een nieuwe service van PLUS waarmee je digitaal zegels kunt sparen voor The voice of Holland gadgets.

De voordelen van sparen in de PLUS app:

  1. Je krijgt 4 zegels extra zodra je inlogt in de app
  2. Geen gedoe met losse zegels en spaarkaarten
  3. Altijd je volle spaarkaart in je zak
  4. Samen sparen met je gezinsleden op één account.

PLUSpunten kunnen nog niet worden gespaard in de PLUS app.

Bij welke PLUS supermarkten kan ik digitaal sparen?

Digitaal sparen is beschikbaar in alle PLUS supermarkten. Het is geen probleem om bij een andere winkel digitale zegels te sparen of te verzilveren dan de voorkeurswinkel die jij hebt gekozen in de PLUS app.

Waar vind ik deze nieuwe service “Zegels sparen met de PLUS app”?

Op het hoofdscherm binnen de PLUS app staat een knop “Mijn PLUS spaarkaart”. Als je hierop klikt kom je ook direct in de digitaal sparen omgeving.

Hoe spaar ik digitale spaarzegels met de app?

Geef tijdens het afrekenen bij de kassa aan dat je digitale zegels spaart met de app. De kassière zal je vervolgens vragen om jouw persoonlijke QR-code te laten scannen door de scanner bij de kassa. Je krijgt alleen een persoonlijke QR-code te zien wanneer je bent ingelogd in de PLUS app.

Tijdens het openen van de PLUS app zal je persoonlijke QR-code direct in het laadscherm zichtbaar zijn. Je kunt deze jouw persoonlijk QR-code, die op de mijn PLUS spaarkaart knop staat, direct laten scannen. Je hoeft hiervoor niet digitaal sparen te openen. Nadat je hebt afgerekend, verschijnen de zegels automatisch op je spaarkaart in de app. Het kan tot twee minuten duren na het afrekenen, voor je de zegels ziet in de app. Gaat er iets mis? De app zal direct uitleggen wat er mis gaat.

Ik ben mijn telefoon vergeten of ik spaar voor iemand anders

Als je bij de kassa aangeeft dat je je telefoon bent vergeten of voor iemand anders spaart, dan krijg je na het afrekenen, een unieke voucher van de kassière. Deze unieke voucher lijkt op een reguliere kassabon maar bevat een speciale streepjescode om je punten alsnog aan je spaarkaart toe te voegen. Bewaar de unieke voucher goed en houd hem netjes. Open de PLUS app en selecteer “mijn PLUS spaarkaart”. In het hoofdscherm van “mijn PLUS spaarkaart” vind je in het midden, onderaan je scherm een icoontje van een zegel met daaronder het woord ‘toevoegen’. Druk hierop en klik daarna op de knop: ‘zelf de kassabon scannen’ . De camera van je telefoon wordt nu geactiveerd en je kunt de streepjescode scannen. Lukt het scannen niet? De app zal direct uitleggen wat er mis gaat. Volg de instructies van de app om de zegels alsnog aan je spaarkaart toe te voegen.

Waar kan ik zien, hoeveel zegels ik nodig heb voor een volle spaarkaart?

Op het hoofdscherm van “mijn PLUS spaarkaart” zie je onderaan je spaarkaart witte zegels. Dit zijn je nog niet gespaarde zegels. Bovenaan het hoofdscherm zie je het aantal zegels dat je op je huidige spaarkaart hebt gespaard. In totaal heb je 45 zegels nodig voor een volle spaarkaart.

Hoe zie ik of ik één of meerdere volle spaarkaarten heb?

Ga naar "mijn PLUS spaarkaart". Als je één of meerdere volle spaarkaart(en) hebt verschijnt er links bovenin een nieuw blok met daarin het aantal gespaarde volle kaarten. Ook verschijnt er een nieuwe knop die aangeeft hoeveel volle spaarkaarten je kunt inwisselen.

Hoe wissel ik mijn volle spaarkaart(en) in?

Bij één of meerdere volle spaarkaarten krijg je in je hoofdscherm een knop te zien met daarop ‘wissel mijn volle kaarten in’. Druk je op deze knop bij één volle kaart, dan wordt er een voucher getoond met daarop een eenmalige unieke QR-code. Deze code kun je laten scannen bij de kassa, als je je The voice of Holland gadgets op gaat halen. Heb je meerdere volle spaarkaarten? Dan krijg je in de app eerst nog de keuze om het aantal volle spaarkaarten dat je tegelijkertijd wilt inwisselen, aan te geven. Daarna verschijnt er een voucher met daarop een eenmalige QR-code. Deze code kun je weer laten scannen bij de kassa.

Kan ik mijn digitale zegels in de app inwisselen voor fysieke zegels?

Het is mogelijk om je digitale zegels in te wisselen voor papieren zegels. Open in de PLUS app de zegels delen functionaliteit. Scan met de app de speciale QR-code bij de servicebalie van jouw PLUS en geef aan hoeveel digitale zegels jij wilt omwisselen. Bevestig door op zegels versturen te drukken. De kassière zal je het juiste aantal fysieke zegels overhandigen. Het is niet mogelijk om volle digitale spaarkaarten in te wisselen. Je dient eerst je volle app spaarkaarten in te wisselen voor een The voice of Holland gadget. Daarna kan je met een nieuwe papieren spaarkaart verder sparen.

Kan ik mijn fysieke papieren zegels inwisselen voor digitale spaarzegels in de app?

Ja dat kan. Geef bij de servicebalie bij jouw PLUS aan dat je de fysieke zegels wilt omruilen voor digitale spaarzegels. Lever de fysieke zegels in bij de PLUS medewerker. De PLUS medewerker zal daarna vragen om je persoonlijke QR-code te scannen bij de kassa of zal je een speciale streepjescode bon meegeven.

Kan ik mijn papieren zegels combineren met mijn digitale zegels, zodat ik 1 volle spaarkaart heb?

Het is niet mogelijk om papieren zegels te combineren met digitale zegels voor 1 volle spaarkaart.

Kan ik mijn digitale spaarzegels ook aan iemand anders geven?

Ja dat kan. Open de functionaliteit ‘zegels weggeven’ in het menu van digitaal sparen in de PLUS app. Scan met de app de persoonlijke QR code van de persoon aan wie u de zegels wilt schenken. De app zal u vragen om aan te geven hoeveel zegels u wilt schenken, geef dit aan door middel van de + en – knop te drukken. Bevestig de schenking door op de knop ‘zegels versturen’ te drukken. Het kan enkele minuten duren voordat de zegels zichtbaar worden op digitale spaarkaart van de ontvanger. Het is niet mogelijk om volle digitale spaarkaarten te delen.

The voice of Holland - PLUS VR app

Hoe download ik de PLUS VR app?

Download de app op je smartphone of tablet in de App Store (Apple) of Google Play (Android). Of scan deze QR code:

Scan de QR code en download de PLUS VR app


Let op:

De app is beschikbaar voor IOS 11.0 en hoger voor de volgende mobiele toestellen: iPhone SE, iPhone 6, iPhone 6s, iPhone 6s plus, iPhone 7, iPhone 7 plus, iPhone 8, iPhone 8 plus, iPhone X.

Hoewel de PLUS VR app gedownload kan worden op een IPhone 5s, raden wij dit ten zeerste af omdat deze niet voldoende rekenkracht heeft om de app te ondersteunen.

De app is ook voor Oculus beschikbaar. Oculus is beschikbaar voor Android high end mobiele toestellen zoals Samsung Galaxy S6, S7, S8, S9 i.c.m. Samsung Gear VR brillen. De app is niet beschikbaar voor de recent gelanceerde Oculus Go.

Hoe kan ik deze code scannen?

Apple smartphone:
U kunt de code scannen met de fotocamera op uw Apple smartphone (vanaf IOS11) of met de allerlaatste versie van Chrome. Indien je niet over IOS11 of hoger beschikt, dan is de PLUS VR app niet gebruiken.

Voor Android (afhankelijk van je toestel) zijn er ook in de Google Play Store verschillende QR code apps beschikbaar die je kunt downloaden en hiervoor gebruiken.

De app vraagt of ik push notificaties aan wil zetten. Waarom?

Zo houden wij je op hoogte wanneer er nieuwe VR codes beschikbaar komen.

Bij het opstarten van de app kan ik mijn naam ingeven. Waar wordt dit voor gebruikt?

Om je een persoonlijke ervaring te geven, wordt je naam onder andere gebruikt in de fotolijstjes.

Mijn app sluit automatisch af of ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Heb je net de installatie voltooid? De app hoort het dan gewoon te doen. Is de app zomaar gestopt? Verwijder dan de app van je smartphone (of tablet). Ga vervolgens naar de App Store (Apple) of Google Play (Android) en download de app opnieuw.

Werkt de app hierna nog niet? Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar support@plusretail.nl. Of bel 0800 - 222 44 43 (gratis) op werkdagen tussen 08:00 en 19:00 uur en op zaterdag tussen 08:00 en 16:00 uur. We helpen je graag.

Waar kan ik het privacy beleid vinden?

Je kunt het privacy beleid vinden in de app onder instellingen (rechter bovenhoek op het home screen).

Ik kan de app niet vinden in de App Store?

De app is beschikbaar voor IOS 11.0 en hoger voor de volgende mobiele toestellen: iPhone SE, iPhone 6, iPhone 6s, iPhone 6s plus, iPhone 7, iPhone 7 plus, iPhone 8, iPhone 8 plus, iPhone X.

Hoewel de PLUS VR app gedownload kan worden op een IPhone 5s, raden wij dit ten zeerste af omdat deze niet voldoende rekenkracht heeft om de app te ondersteunen.

De app is ook voor Oculus beschikbaar. Oculus is beschikbaar voor Android high end mobiele toestellen zoals Samsung Galaxy S6, S7, S8, S9 i.c.m. Samsung Gear VR brillen. De app is niet beschikbaar voor de recent gelanceerde Oculus Go.

Wat is VR / Virtual Reality?

Virtual Reality is een virtuele of gesimuleerde werkelijkheid. De letterlijke vertaling van Virtual Reality is 'schijnwerkelijkheid'. Het is dus iets wat echt lijkt, maar het niet is. Je hebt een VR bril nodig om het te kunnen ervaren. Dankzij de 3D effecten en volledige 360° beelden, geeft het je een gevoel dat je werkelijk middenin The voice of Holland zit. Het zorgt ervoor dat het beeld wat je ziet, meebeweegt met je hoofd. Dus als je je hoofd naar links draait, draait het beeld mee.

Goed te weten:
VR is niet te vergelijken met de kwaliteit van platte, 2D televisie beelden. VR betekent dat je het gevoel van diepte ervaart en dit totaal rondom jezelf heen. Iets wat een TV niet kan bieden. Daarnaast bekijk je TV van een afstand en bij VR brillen zit het scherm vele malen dichterbij. Je zult dus altijd meer pixels zien bij VR, maar je ervaart wel het bijzondere gevoel van diepte.

Wat voor kwaliteit heeft de VR ervaring?

Deze VR ervaring is Stereoscopisch. Dit houdt in dat er 'diepte' zit in het beeld. Je hebt daardoor echt het gevoel dat je zelf in de bewuste ruimte (dressing room / backstage / podium / studio) staat. Anders dus dan zomaar kijken naar ‘platte’ 360 graden beelden. Het VR materiaal is opgenomen met de professioneelste VR camera die er op dit moment bestaat (Nokia OZO); een camera in de vorm van een bol met 8 lenzen.

Hoe navigeer ik zodra ik in de Virtuele wereld zit en mijn bril op heb?

In de virtuele wereld navigeer je door te kijken. Focus op de interactieve button (de plek waar je heen wil), en je ziet een kleine witte stip. Als je lang genoeg naar deze button kijkt, wordt de rand van de witte stip gevuld en wordt de button geactiveerd.

Hoe ontgrendel ik een VR scene / VR video?

Elke week kunt je een super gave, nieuwe Virtual Reality video bekijken via de PLUS VR app. Gebruik hiervoor wekelijks de unieke VR code die je kunt vinden in de PLUS folder, op plus.nl, op de The Voice stoel in je PLUS winkel, of op de PLUS Facebook pagina. U kunt deze code intoetsen in de PLUS VR app: op het main menu staat een vakje 'Voer code in'.

Hoe kom ik aan een VR code? Waar kan ik de VR codes vinden?

Elke unieke VR code kunt u wekelijks vinden in de PLUS folder, op plus.nl, op de The voice stoel in je PLUS winkel, of op de PLUS Facebook pagina. Via deze weg wordt de VR code wekelijkse vanaf zondag 4 november 2018 gecommuniceerd. Elke code is vanaf middernacht (zaterdag op zondag) te gebruiken om de nieuwe VR content te unlocken. De eerste VR code staat ook gedrukt op de unieke PLUS The voice VR bril die 8, 9 en 10 november gratis te verkrijgen is bij aankoop van €25,- aan boodschappen (OP=OP).

Hoeveel VR codes zijn er?

In totaal zijn er 10 VR codes.

Elke week zal er een nieuwe VR code bekend worden gemaakt via de verschillende kanalen van PLUS (zie hierboven). Elke VR code (en dus VR content) is wekelijks vanaf middernacht mogelijk te unlocken, van zaterdag op zondag.

De VR video’s werken niet, waar kan het aan liggen?

Controleer of je voldoende ruimte beschikbaar hebt op je smartphone, en of je smartphone aan de randvoorwaarden voldoet om de VR content af te kunnen spelen.

Ik hoor geen geluid bij het afspelen van de filmpjes?

Controleer of je smartphone niet op 'stil' staat en je geluid aan staat. ADVIES: De beste ervaring met VR heb je als je de VR bril opzet én met een koptelefoon (The voice gadget!) naar het geluid luistert. De VR content wordt zo het beste ervaren.

De VR-video’s worden "dubbel" weergegeven?

Controleer of je smartphone goed gepositioneerd is in het midden van de VR bril.

Als ik in de VR content van de liedjes zit, kan ik er niet meer uit en moet ik wachten tot het afgelopen is. 

Door je hoofd te kantelen, kun je de video verlaten. Dit werkt op dezelfde wijze als bij andere content.

Wat voor VR-bril heb ik nodig om de The voice VR content te zien?

Je kunt hiervoor de kartonnen PLUS VR bril voor gebruiken, of je gespaarde The voice Premium VR viewer.

Wat zijn de minimale vereisten van de VR bril om de VR content te ervaren?

De PLUS VR app is gemaakt voor een zogenaamde CardBoard v2, de PLUS Cardboard VR Viewer is dus geschikt, net zoals de premium VR viewer.

Wat is een kartonnen VR viewer?

Het is een stuk karton met twee lenzen, klittenband en in enkele gevallen een elastiek, dat gevouwen kan worden tot VR bril (of eigenlijk meer een kleine kijkdoos want je zet het niet echt op als een bril). Deze viewer neem je mee in een virtuele wereld. Je start de PLUS VR app, klikt op ‘start de VR ervaring’ en plaatst je smartphone in de kartonnen viewer, klemt hem vast en kijken maar!

Hoe werkt een kartonnen VR viewer?

De twee lenzen in de VR viewer zorgen voor een splitscreen beeld, waardoor het 3-dimensionaal wordt weergegeven. Wanneer je door de kartonnen VR viewer kijkt zie je dus een levendige omgeving, die reageert op je hoofdbewegingen: kijk je naar links, draait de virtuele wereld mee naar links; kijk je naar boven, beneden en rechts idem dito.

Na het downloaden van de VR video kreeg ik weer een pijltje te zien om te downloaden. Pas toen ik de 1e video had gedownload kon ik ook de andere downloaden.

Er zit functionaliteit ingebouwd om de download te pauzeren. Wanneer u tijdens downloaden naar de VR video gaat, wordt de download opgeschort, en zal er dus weer een pijltje komen te staan. De download zal dan wel verder gaan vanaf punt waar gestopt was.

Bij het invoeren van een nieuwe code staat de oude code nog in beeld, waarom is dit? 

In een enkel geval blijft de code inderdaad staan, zodat bij een typefout niet de hele code opnieuw ingevoerd dient te worden. Wanneer de juiste code wordt ingevoerd verdwijnt die in zijn geheel.

Op het kaartje naast het fotolijstje in VR scene 1 zie ik mijn naam niet volledig?

Op het kaartje naast het fotolijstje staat de gebruikersnaam die opgegeven is. Deze kent een maximum van 10 karakters.

Hoe kan ik meer zien dan het beeld waarop ik de VR-ervaring start?

Draai je hoofd rond, zo kun je de gehele VR-ervaring beleven.

Kan ik in de app rond bewegen door zelf te gaan lopen?

Nee, je kunt beter gewoon blijven staan of zitten om de volledige VR-ervaring te beleven.

Ik zie drie buttons midden in het scherm wanneer ik de VR-ervaring start, waar zijn deze voor?

De linker button gaat naar alle The voice of Holland-gadgets, de button in het midden gaat naar uitleg over de app en de rechter button zorgt ervoor dat je de VR-ervaring verlaat.

Hoe kan ik de VR-ervaring verlaten?

Dit kan door de VR-viewer af te zetten en op het pijltje links boven te klikken óf door te kijken naar de rechter button met een deurtje, midden in het scherm.

Ik zie vier buttons wanneer ik in de derde actieweek 3 zit. Waar zijn deze voor?

Van links naar rechts: Terug naar het overzicht met alle ervaringen, informatie over alle The voice of Holland-gadgets, uitleg over de app en verlaat de VR-ervaring.

Wat gebeurt er als ik de 12 trofeeën heb gevonden (in de eerste 4 VR-scenes

Dan ontvang je felicitaties!
"Gefeliciteerd, je hebt alle verborgen trofeeën gevonden!"

Wat zijn de minimale (technische) hardware eisen van de smartphone, om de PLUS VR app te kunnen gebruiken?

Je smartphone dient minimaal te beschikken over een Gyroscope, Acceleromator en 1GB RAM. Voor een optimale ervaring raden wij 2GB RAM aan.

Wat laten de 10 VR scenes zien?

Zelf op het podium staan van The voice of Holland? Of een kijkje nemen backstage? Dat kan! Door de 10 verschillende VR codes wekelijks te gebruiken kun je met de VR content dit beleven. Plaats je smartphone in de VR viewer en je staat midden in The voice of Holland.

Let op: heb je een Apple smartphone en ben je een IOS gebruiker? Dan hebben wij het je makkelijk gemaakt: de code is al voor je ingevoerd!

Kan ik de The Voice VR content ook downloaden en ervaren in de PLUS app of via de Redroom app?

Nee, dat is niet mogelijk. Daarvoor heb je de speciale PLUS VR app nodig.

Download de PLUS VR app

Deze kun je hier downloaden:

Kiekeboebox

Hoe werkt de Kiekeboebox-actie?

Is je kindje maximaal 2 maanden oud en ontvang je de PLUS-folder in je brievenbus? Dan kun je via deze link de Kiekeboebox aanvragen. Na het invullen van het formulier, ontvang je van ons een e-mail. Na bevestiging krijg je nog een e-mail. Print deze e-mail uit en ga met het originele geboortekaartje naar jouw geselecteerde PLUS om de box op te halen.

Nergens Goedkoper garantie

Hoe werkt de 'Nergens Goedkoper' garantie?

De ‘Nergens Goedkoper’ garantie is elke week van toepassing op een selectie aanbiedingen in de actuele weekfolder en is te herkennen aan het stempel ‘Nergens Goedkoper’.

Meer informatie over de 'Nergens Goedkoper' garantie kunt u hier vinden.

PLUSpunten

Wat zijn PLUSpunten?

Het PLUSpuntensysteem is een speciale actie van PLUS. Sparen met PLUSpunten is behoorlijk winstgevend. Bij elke 1 euro die u bij ons aan boodschappen besteedt, kunt u voor 0,02 euro een PLUSpunt kopen. Deze PLUSpunt plakt u in het PLUSpuntenboekje. Met 200 punten is het boekje vol. Voor een spaarboekje heeft u dan in totaal 4 euro uitgegeven terwijl het boekje 6 euro waard is. Dit is dus 2 euro winst.

Wanneer ontvang ik PLUSpunten?

U kunt PLUSpunten aanschaffen bij al uw aankopen, met uitzondering van wettelijk niet toegestane artikelen (tabak, slijterij-artikelen, statiegeld, zelfzorggeneesmiddelen, babymelk tot 6 maanden, telefoon- en strippenkaarten, postzegels, cadeaubonnen en loten).

Hoe kom ik aan het spaarboekje?

Het spaarboekje is in elke PLUS supermarkt verkrijgbaar. 

Waar kan ik mijn PLUSpunten inleveren?

Spaarboekjes zijn altijd inwisselbaar bij elke PLUS supermarkt in Nederland. Ze moeten wel voorzien zijn van uw naam en adres.