PLUS laat klanten The voice of Holland intenser beleven dankzij virtual reality

01-11-2018

Utrecht, 1 november 2018 – PLUS start in samenwerking met RTL en Talpa een 360-graden campagne met het populaire tv-programma The voice of Holland dat aanstaande vrijdag weer van start gaat. De samenwerking kent vele touchpoints en is terug te vinden in een breed scala aan middelen: van brand promotions en ‘in program’ momenten tot meet and greets op de winkelvloer en van de gratis virtual reality app tot te sparen gadgets in de winkels.

Zelf op het podium dankzij VR app
Met de nieuw ontwikkelde PLUS VR app ervaren klanten The voice of Holland intenser dan ooit. Met een VR viewer en custom made virtual reality content stapt de kijker midden in de wereld van The voice of Holland. Ze kunnen ervaren hoe het is om zelf op het podium te staan of een kijkje achter de schermen te nemen. Tien weken lang worden door middel van codes nieuwe scenes vrijgegeven via plus.nl, de weekfolder en social media kanalen.

Exclusieve gadgets
Vanaf zondag 4 november kunnen klanten van PLUS sparen voor zeven exclusieve The voice of Holland gadgets: een clip-on 3D lens om zelf 3D foto’s en films te maken, clip-on mini VR glasses om te bevestigen aan je mobiel voor een VR beleving, een set van twee drinkbekers, een premium VR viewer, een wireless speaker, wireless headphones en een selfiestick met microfoon.

Gratis VR viewer
Klanten hoeven niet te wachten op een volle spaarkaart om The voice of Holland in virtual reality te ontdekken en beleven. Van donderdag 8 tot en met zaterdag 10 november wordt er bij besteding vanaf 25 euro, zolang de voorraad strekt, een gratis kartonnen VR viewer weggegeven.

Actiemechanisme
Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangt de klant een spaarzegel. Een volle spaarkaart met 45 zegels geeft recht op een van de gadgets. De 3D lens, VR glasses en bekerset zijn gratis. Voor de VR viewer, wireless speaker, wireless headphones en de selfiestick met microfoon geldt een bijbetaling. Dit varieert van 4,99 euro voor de VR viewer tot 7,99 euro voor de selfiestick. Uiteraard zijn de spaarzegels ook digitaal te sparen. De actie loopt tot en met zaterdag 9 februari 2019.

Spaar voor exclusieve The voice of Holland gadgets