1. Home/
  2. Over PLUS
  3. /Nieuwsberichten
  4. /Bakkersland en Unilever wederom Beste Buitendienst bij PLUS

Bakkersland en Unilever wederom Beste Buitendienst bij PLUS

De PLUS ondernemers hebben Bakkersland voor het tweede jaar op rij als beste buitendienst verkozen in de categorie ‘vers’. In de categorie ‘kruidenierswaren, diepvries en zuivel’ is de buitendienst van Unilever opnieuw winnaar. Dit werd gisteren bekend gemaakt op de jaarlijkse PLUS leveranciersdag.

Bakkersland scoort in de categorie ‘vers’ veruit als beste. De buitendienst van Bakkersland wordt met name geprezen, vanwege hun begeleiding, behulpzaamheid en oplossingsgerichtheid. Zijderveld eindigde als tweede en op de derde plaats in de categorie ‘vers’ staat Awi Vleeswaren. In de categorie ‘kruidenierswaren, diepvries en zuivel’ staat Unilever bovenaan. Met name op het gebied van schapcontrole presteert de buitendienst van Unilever zeer goed. Heineken pakt hier de tweede plaats en Coca Cola werd derde.

Excellente executie
Eén van de speerpunten in het beleid van PLUS is excellente executie, zowel voor het servicekantoor als voor de medewerkers op de winkelvloer. Dit speerpunt stimuleert de positieve winkelbeleving van de klant en draagt bij aan de ambitie van PLUS om de beste servicesupermarkt van Nederland te zijn. De buitendiensten van de toeleveranciers bepalen voor een deel het winkelbeeld en kunnen een belangrijke bijdrage leveren in de ondersteuning van de winkel en de medewerkers. PLUS vindt het dan ook belangrijk om de buitendiensten die bijzonder worden gewaardeerd door de eigen ondernemers tijdens de jaarlijkse leveranciersdag in het zonnetje te zetten.

Verkiezing
PLUS ondernemers die gebruik maken van minimaal zeven buitendiensten konden in de verkiezing in totaal 23 nationale buitendiensten in de categorie ‘vers’ en 50 buitendiensten in de categorie ‘kruidenierswaren, diepvries en zuivel’ beoordelen. De ondernemers kregen hiervoor twee aparte vragenlijsten voorgelegd, waarin zij de buitendiensten met wie zij contact hebben beoordeelden op de volgende aspecten:
- aanbieden van acties die meehelpen lokaal onderscheid te maken;
- afspraak = afspraak;
- helpen in het realiseren van mijn doelstellingen;
- kennis van zaken;
- schapcontrole.

PLUS-website-webshop:/Contentpaginas/Over PLUS/nieuwsberichten/BAKKERSLAND-01.jpg
Beste Buitendienst categorie 'vers': Bakkersland

PLUS-website-webshop:/Contentpaginas/Over PLUS/nieuwsberichten/UNILEVER-01.jpg
Beste Buitendienst categorie 'kruidenierswaren, diepvries en zuivel': Unilever