Je gebruikt een verouderde browser
Dit kan ervoor zorgen dat niet alles op de website eruit ziet zoals je van ons gewend bent of dat sommige functionaliteiten minder goed werken. Om onze website optimaal te kunnen benutten, adviseren wij je een andere browser te gebruiken.
Vernieuw je browser of sluit de browser en start deze opnieuw op.
Chip sticks, honing ringos, aardbeien drinkyoghurt, allemaal producten die kinderen lekker vinden. Een schokkend feit is echter dat één op de zeven Nederlandse kinderen onder de dertien jaar overgewicht heeft. Promotie van ongezonde voedingsmiddelen is daar een belangrijke oorzaak van.
Limited edtionsPLUS wil goed eten voor iedereen bereikbaar te maken, we hebben niet voor niets als pay off Goed eten. Daar houden we van. Wij willen graag iedereen helpen om verantwoorde en gezondere keuzes te maken. Daarom plaatsen wij vanaf nu geen kindermarketingelementen zoals vrolijke figuurtjes en kinderlijke letters meer op de verpakking van minder gezonde PLUS Huismerkproducten. Kijk dus maar goed naar onderstaande afbeelding, want binnenkort zijn dit limited editions!
PLUS gaat op verschillende manieren gezondere producten aantrekkelijk maken voor kinderen. We gaan ook onze leveranciers aanmoedigen om de verpakking van hun producten aan te passen. Ons uiteindelijke doel? Kinderen die vaker kiezen voor vrolijke, gezondere tussendoortjes. Want dat is net zo lekker!