Je gebruikt een verouderde browser
Dit kan ervoor zorgen dat niet alles op de website eruit ziet zoals je van ons gewend bent of dat sommige functionaliteiten minder goed werken. Om onze website optimaal te kunnen benutten, adviseren wij je een andere browser te gebruiken.
Producten
Verse maaltijdpakketten en soeppakketten
Alle Verse maaltijdpakketten en soeppakkettenWild, haas, konijn, kalf, lam
Alle Wild, haas, konijn, kalf, lamZachte broodjes, bolletjes
Alle Zachte broodjes, bolletjesBroodbeleg zoet en hartig
Alle Broodbeleg zoet en hartigCrackers, knackebrod, roggebrood, rijstwafels
Alle Crackers, knackebrod, roggebrood, rijstwafelsKoffie, koffiemelk, suiker
Alle Koffie, koffiemelk, suikerPastasaus, tomatenpuree
Alle Pastasaus, tomatenpureeMaaltijdpakketten, mixen, sauzen
Alle Maaltijdpakketten, mixen, sauzenGroenteconserven, vruchtenconserven
Alle Groenteconserven, vruchtenconservenVleesconserven, visconserven
Alle Vleesconserven, visconservenSnacksaus, mayonaise
Alle Snacksaus, mayonaiseGroentesaus, vleessaus, vissaus
Alle Groentesaus, vleessaus, vissausSlasaus, sladressing, slaversierders
Alle Slasaus, sladressing, slaversierdersKauwgom, pepermunt, keelsnoepjes
Alle Kauwgom, pepermunt, keelsnoepjesNatuurlijke, biologische voeding
Alle Natuurlijke, biologische voedingToiletpapier, keukenpapier, tissues
Alle Toiletpapier, keukenpapier, tissuesKaarsen, lucifers, aanstekers, brandbare stoffen
Alle Kaarsen, lucifers, aanstekers, brandbare stoffenVernieuw je browser of sluit de browser en start deze opnieuw op.
PLUS sleept voor het tweede jaar op rij de Industributie-Trofee voor Beste Serviceformule in de wacht. Deze prijs kent de industrie toe aan de formule de zij het beste vindt presteren en samenwerken.
Tijdens het Industributie-diner, dat gisterenavond in het militair museum Soesterberg plaatsvond, won PLUS niet alleen de overall prijs, maar ook de prijs voor Beste Categorymanagement.
De prijs wordt vol trots toegevoegd aan de steeds voller wordende prijzenkast.
Over het onderzoek
Jaarlijks beoordelen fabrikanten de inkoop- en categoryteams van supermarkten. Omgekeerd beoordelen de retailers de fabrikanten. Het onderzoek wordt in opdracht van Foodmagazine in samenwerking met onderzoekbureau IRI en EMFI Business School uitgevoerd.