Je gebruikt een verouderde browser
Dit kan ervoor zorgen dat niet alles op de website eruit ziet zoals je van ons gewend bent of dat sommige functionaliteiten minder goed werken. Om onze website optimaal te kunnen benutten, adviseren wij je een andere browser te gebruiken.
Vernieuw je browser of sluit de browser en start deze opnieuw op.
Utrecht, 29 januari 2020 – Begin 2019 verlaagde PLUS met ‘Laagblijvers’ blijvend de prijzen op veel populaire groente en fruit producten. Het hele jaar door zijn deze producten vast laag geprijsd. Een stap die zeer gewaardeerd wordt door de klant en daarmee de consumptie van groente en fruit stimuleert. PLUS breidt dit succes nu uit met bijna 300 Laagblijvers in het houdbare en vers assortiment.
De uitbreiding van Laagblijvers geldt op populaire producten van het PLUS Huismerk zoals chocoladehagel, koffiepads, spaghetti, allesreiniger, keukenpapier, geraspte kaas en steenoven pizza’s. Laagblijvers zijn in de winkel te herkennen aan het opvallende paarse logo. PLUS ziet daardoor volledig paars van de Laagblijvers. De supermarktorganisatie laat heel Nederland in haar nieuwe campagne op radio, televisie, outdoor en online kennismaken met de uitbreiding van het Laagblijvers assortiment. Nieuwe Laagblijvers zijn vanaf 29 januari in alle PLUS supermarkten verkrijgbaar.
Eric Leebeek, Commercieel directeur PLUS: “Groente en fruit het hele jaar scherp geprijsd, was vorig jaar onze boodschap toen we Laagblijvers introduceerden. Laagblijvers hebben een positieve invloed gehad op de prijsperceptie van onze klanten. We zijn daarom trots om Laagblijvers nu verder uit te breiden. Zo kan iedereen elke dag voor Goed Eten en een goede prijs bij PLUS terecht.”