1. Home/
  2. Consumentenservice

Consumentenservice

Top 10 veelgestelde vragen

Wat is het minimum bestelbedrag voor een online bestelling?

Ophalen
Wanneer je de boodschappen ophaalt, geldt er geen minimum bestelbedrag. Er worden servicekosten in rekening gebracht voor het verzamelen en klaarzetten van de boodschappen. Deze kosten bedragen 2,50 euro.

Bezorgen

Wanneer je de boodschappen laat bezorgen, geldt er een minimum bestelbedrag van 25 euro. Er worden servicekosten in rekening gebracht voor het verzamelen en bezorgen van de boodschappen. Deze kosten bedragen 6 euro.

Wanneer gelden de aanbiedingen voor online bestellingen?

Aanbiedingen zijn afhankelijk van het moment waarop je laat bezorgen, of komt ophalen, dus niet het moment waarop je bestelt! Aanbiedingen gelden van zondag tot en met zaterdag. Als je bijvoorbeeld op vrijdag aanbiedingen bestelt uit de lopende folder voor levering op maandag, dan betaal je de normale prijs.

Hoeveel bedragen de servicekosten?

Ophalen
Je betaalt servicekosten voor het verzamelen en klaarzetten van jouw boodschappen. Deze servicekosten bedragen 2,50 euro.

Bezorgen
Je betaalt servicekosten voor het verzamelen en bezorgen van jouw boodschappen. Deze servicekosten bedragen 6 euro.

PLUS krat
PLUS maakt gebruik van kratten om jouw boodschappen te verpakken en vervoeren. PLUS brengt 5 euro statiegeld per krat in rekening. Je kunt de kratten bij een volgende bestelling inleveren bij de bezorger, of je kunt de kratten inleveren bij jouw PLUS supermarkt.

Kan ik ook spaarzegels en PLUSpunten sparen bij een online bestelling?

Jazeker. Vlak voor je de bestelling afrondt kun je aangeven of je spaarzegels en/of PLUSpunten wilt ontvangen. Ook kun je aangeven of je een alternatief product wilt indien het bestelde product niet voorradig is.

Wat is een PLUS Ophaalpunt?

Een PLUS Ophaalpunt is een locatie bij een PLUS supermarkt waar je jouw boodschappen kunt ophalen. Niet elke PLUS supermarkt beschikt over een ophaalpunt. Als je boodschappen bestelt op plus.nl kun je direct zien of jouw winkel over een ophaalpunt beschikt. Na het plaatsen van een bestelling worden de boodschappen verzameld en klaargezet op het door jouw gekozen tijdstip.

Lees hier meer over de voordelen van boodschappen ophalen.

Waar in Nederland wordt er bezorgd?

PLUS werkt met lokale ondernemers, inmiddels kun je bij ongeveer 200 supermarkten een bestelling ophalen of laten bezorgen. Doe de postcodecheck en bekijk of jouw PLUS supermarkt ophalen en/of bezorgen aanbied.

Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?

Bezorgen
Je kunt bij onze bezorger betalen via een mobiele pinbetaling.

Ophalen in de winkel
Je kunt betalen via een pinbetaling.

Ophalen bij een PLUS Ophaalpunt (buiten de winkel) 
Je kunt betalen via een pinbetaling.

Hoe kan ik mij registreren voor Mijn PLUS?

Je kunt je hier registreren voor een Mijn PLUS account. Na het registreren ontvang je een e-mail waarin wij je vragen de aanmelding te bevestigen. Hierna kun je inloggen met het door jouw opgegeven wachtwoord.

Hoe kan ik mij inschrijven als zakelijke klant?

Tijdens het registreren van uw Mijn PLUS account kunt u aangeven of u een particuliere of zakelijke klant bent. Dit wordt aangegeven door ‘een bedrijf’ of ’een persoon’. Het is verstandig om vooraf contact op te nemen met uw PLUS supermarkt voor uw debiteurennummer.

U kunt zich hier registreren voor een Mijn PLUS account.

Bent u op zoek naar meer informatie? Lees hier meer over de voordelen van zakelijke boodschappen bestellen.

Hoe kan ik online het saldo van mijn PLUS Cadeaukaart checken?

Heb je een PLUS Cadeaukaart gekregen en wil je weten hoeveel saldo er op je kaart staat?

Bekijk hier eenvoudig je saldo online.

Contact