Extra snelle levering? Bestel je boodschappen met PLUS Express en je ontvangt je bestelling over 2 uur op jouw adres.

Boodschappen bestellen bij PLUS
Verzorg je de zakelijke lunch op de afdeling of organiseer je een bedrijfsborrel? Ook voor een zakelijke bestelling kun je bij ons terecht.
Zo werkt boodschappen bestellen bij PLUS

1. Selecteer PLUS winkel in je buurt

2. Bezorgen of ophalen?

3. Verzamel boodschappen

4. Wij gaan aan de slag!
Ontdek de voordelen van online boodschappen bestellen

Bestel jouw boodschappen online

Bezorgen
Geen zin om te sjouwen? Wij bezorgen je bestelling thuis wanneer het jou uitkomt.

Ophalen
Wij zetten je bestelling klaar bij jouw PLUS. Wel zo makkelijk! Je kunt je boodschappen ophalen bij het PLUS Ophaalpunt.
Betaalmethodes
Als je een bestelling plaats en achteraf wilt betalen, zijn er verschillende betaalopties. Als particulier kun je bij bezorging van je bestelling betalen met je pinpas, met een creditcard of contactloos betalen. Bestel je zakelijk? Dan kun je naast deze betaalmethodes ook op factuur betalen.
PLUS Express
Extra snel je boodschappen in huis? PLUS Express: over 2 uur op jouw adres. Voor zowel bezorgen als ophalen.
4x gratis bezorging
Wil je wel eens weten hoe het is om je boodschappen bij PLUS online te bestellen? Maak dan nu gebruik van de actie 4x gratis bezorging* door in de app of online je boodschappen te bestellen. Geef aan wanneer het je uitkomt en je ontvangt je boodschappen gratis thuis.
*Deze actie loopt van 1 januari 2025 tot en met 31 december 2025 en is geldig voor alle inwoners van Nederland bij alle PLUS supermarkten waar online bestellen mogelijk is. Bij bestellingen onder €50 blijven de servicekosten van €1,95 van toepassing. Lees alle actievoorwaarden.

Betrouwbare service
Om de kwaliteit van ons online bestelproces te waarborgen werken wij samen met beoordelingssite Kiyoh*. Bestel nu en oordeel zelf.
*Wij verzamelen reviews via het platform van Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van Kiyoh.