Je gebruikt een verouderde browser
Dit kan ervoor zorgen dat niet alles op de website eruit ziet zoals je van ons gewend bent of dat sommige functionaliteiten minder goed werken. Om onze website optimaal te kunnen benutten, adviseren wij je een andere browser te gebruiken.
Vernieuw je browser of sluit de browser en start deze opnieuw op.
Goed eten vindt PLUS heel belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat het centraal staat in onze nieuwe communicatie. De nieuwe pay-off: ‘Goed eten. Daar houden we van.’ vervangt de vertrouwde slogan ‘PLUS geeft meer’. Onze ambitie is om de beste supermarkt van Nederland te worden. Daarom leggen we de lat continu hoog en richten we ons op dat, wat voor klanten het belangrijkste is: hun dagelijkse eten en drinken.
Aandacht voor goed eten
Aandacht voor goed eten zit verweven in de identiteit en de waarden van PLUS. In ons assortiment vind je verse producten met een duidelijke herkomst en veel smaak. Denk bijvoorbeeld aan onze Fairtrade bananen, Blonde d’Aquitaine rundvlees en de verkoop van enkel vrije-uitloop- en biologische eieren. Eric Leebeek (commercieel directeur bij PLUS): “Met onze vernieuwde communicatiestrategie laten we consumenten kennismaken met onze visie op goed eten. Waarbij prijs, puur en persoonlijk de belangrijkste pijlers zijn”.
Goed eten hoeft niet duur te zijn
Goed eten moet voor iedereen toegankelijk én dus betaalbaar zijn. Door grootschalige inkoop van producten én wekelijks aantrekkelijke aanbiedingen is dit mogelijk. Wij gaan mensen nog meer helpen om goed, lekker eten op tafel te zetten en inspiratie te bieden voor bijvoorbeeld gezondere gerechten.