Je gebruikt een verouderde browser
Dit kan ervoor zorgen dat niet alles op de website eruit ziet zoals je van ons gewend bent of dat sommige functionaliteiten minder goed werken. Om onze website optimaal te kunnen benutten, adviseren wij je een andere browser te gebruiken.
Producten
Verse maaltijdpakketten en soeppakketten
Alle Verse maaltijdpakketten en soeppakkettenWild, haas, konijn, kalf, lam
Alle Wild, haas, konijn, kalf, lamZachte broodjes, bolletjes
Alle Zachte broodjes, bolletjesBroodbeleg zoet en hartig
Alle Broodbeleg zoet en hartigCrackers, knackebrod, roggebrood, rijstwafels
Alle Crackers, knackebrod, roggebrood, rijstwafelsKoffie, koffiemelk, suiker
Alle Koffie, koffiemelk, suikerPastasaus, tomatenpuree
Alle Pastasaus, tomatenpureeMaaltijdpakketten, mixen, sauzen
Alle Maaltijdpakketten, mixen, sauzenGroenteconserven, vruchtenconserven
Alle Groenteconserven, vruchtenconservenVleesconserven, visconserven
Alle Vleesconserven, visconservenSnacksaus, mayonaise
Alle Snacksaus, mayonaiseGroentesaus, vleessaus, vissaus
Alle Groentesaus, vleessaus, vissausSlasaus, sladressing, slaversierders
Alle Slasaus, sladressing, slaversierdersKauwgom, pepermunt, keelsnoepjes
Alle Kauwgom, pepermunt, keelsnoepjesNatuurlijke, biologische voeding
Alle Natuurlijke, biologische voedingToiletpapier, keukenpapier, tissues
Alle Toiletpapier, keukenpapier, tissuesKaarsen, lucifers, aanstekers, brandbare stoffen
Alle Kaarsen, lucifers, aanstekers, brandbare stoffenVernieuw je browser of sluit de browser en start deze opnieuw op.
Donderdag 17 maart jl. werden de resultaten van het – dit jaar voor de derde keer uitgevoerde – Digital Dialogues Pulse onderzoek (#DDP03) gepresenteerd. PLUS ontving de award voor beste webcare in de branche supermarkten.
Met een totaalscore van 8,2 scoort PLUS duidelijk beter dan de andere supermarktketens. Het branche-gemiddelde is een 7,2. Op reactiepercentage, de reactiesnelheid en spelling scoort PLUS bovengemiddeld.
Over het Dialogues Pulse onderzoek
Digital Dialogues Pulse onderzoekt webcare-prestaties van 150 adverteerders, bedrijven en instellingen in 12 branches: automotive, banken, energie, FMCG, gemeenten, goede doelen, loterijen, mode, retail, telecom, travel en verzekeringen. Het onderzoek is uitgevoerd in de periode van 1 oktober 2015 tot 1 maart 2016. De organisaties werden geconfronteerd met 1.900 realistische vragen afkomstig van 60 Facebook- en Twitter-accounts. Er werd gekeken naar het reactiepercentage, de inhoud van de reactie, de reactiesnelheid, het menselijk geluid en de spelling van de reactie.