• Scan altijd de QR-code van de PLUS app bij de kassa. Kies je voor de extra spaarbon om later te scannen? Dan kun je helaas die keer niet deelnemen aan deze winactie.
• Krijg je een foutmelding over je saldo? Check of je bent ingelogd met hetzelfde e-mailadres als waarmee je je hebt aangemeld voor deze winactie.
• Per wedstrijd kun je slechts één keer deelnemen.
De verloting en ticketafhandeling verloopt via Seaters, een externe partij. Vanaf het moment van inloggen bevind je je buiten de PLUS omgeving en ontvang je mails en tickets rechtstreeks van Seaters.
Heb je de mail niet ontvangen? Klik dan hier.
Bij vragen over de winactie, graag contact opnemen met Seaters op winactieplus@seaters.zendesk.com.
Bekijk de veelgestelde vragen en de actievoorwaarden van de winactie.
*Van de actie zijn uitgezonderd: geneesmiddelen, alcohol, zuigelingenvoeding, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets, loten, beltegoed, statiegeld en emballage en eventuele overige niet wettelijke toegestane artikelen.