Misschien is het je al opgevallen dat de website een opfrisser heeft gekregen. Een nog beter werkende website in een modern, fris en herkenbaar PLUS jasje. Alle functionaliteiten vind je nog op dezelfde plek, maar waar mogelijk makkelijker en gebruiksvriendelijker.
We bouwen aan een nieuw stabiel platform zodat we klaar zijn voor de toekomst en makkelijker door kunnen ontwikkelen. Wat verandert er voor jou? Zo min mogelijk! Je kunt nog steeds je boodschappen bestellen, recepten bekijken of producten zoeken zoals je gewend bent.
De verandering zit vooral in de techniek. Hier en daar zul je wat vernieuwingen zien in design. Ook is het makkelijker geworden om producten te vinden door de zichtbare filters. Daarnaast zijn de producten en aanbiedingen beter te vinden door een herkenbaar design. Tot slot zijn de recepten makkelijker vindbaar en worden aantrekkelijk weergegeven. PLUS staat niet voor niets voor goed eten. Recept uitgekozen? Alle benodigde ingrediënten met één klik in je winkelwagen! Ons belangrijkste doel is onze klant helpen en tevredenstellen, want wij zorgen voor goed eten, voor de buurt en voor elkaar.
Mocht je vragen hebben dan kun je contact opnemen met PLUS Consumentenservice 0800-2224443. We helpen je graag verder.
FAQ
Wat verandert er?
Voor jou verandert er zo min mogelijk. De verandering zit vooral in de techniek. Zodat we later nog meer mooie nieuwe functionaliteiten kunnen toevoegen.
Kan ik nog steeds met mijn inlog gegevens inloggen?
Jazeker! Er zal geen informatie verloren gaan. Je kunt nog steeds je bestelhistorie bekijken. Het enige wat je hoeft te doen is opnieuw inloggen met je bestaande gegevens.
Kan ik mijn orders nog terugvinden?
Dat kan. Je orders blijven in je account staan.
Staat je vraag er niet bij?
Neem contact op met PLUS consumentenservice 0800-2224443. We helpen je graag verder.