
Sjoerd van der Leeden van De Groot Mobiliteit
Sjoerd bestelt zijn zakelijke boodschappen online bij PLUS Versteeg.
Sjoerd bestelt zijn zakelijke boodschappen online bij PLUS Versteeg.
Sjoerd van der Leeden is directeur van De Groot Mobiliteit, een familie (auto)bedrijf en officieel dealer van Das Autohaus. Met haar 20 medewerkers staan ze dagelijks voor hun klanten klaar, zowel voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s, als voor leasing en financiële dienstverlening. In de werkplaats helpen gespecialiseerde autotechnici met onderhoud, reparaties, accessoires en garantie.
Online bestellen bespaart tijd
Voor zo’n team aan collega’s én de klanten die dagelijks over de vloer komen, moet er altijd voldoende eten en drinken op voorraad zijn. Voor Sjoerd werkt het daarom ideaal om de boodschappen online te bestellen, via een zakelijk account. Iedere week doet hij dat bij zijn lokale winkel: PLUS Versteeg. “Bij De Groot Mobiliteit doen we wekelijks boodschappen. In de kantine hangt een boodschappenlijst waar onze medewerkers eventuele wensen kunnen toevoegen.” De voordelen van online bestellen? Voor Sjoerd zit ‘m dat in het gemak en de tijd die hij zo bespaart: “Alle boodschappen worden netjes aan het bedrijf bezorgd. Dat is gemakkelijk en bespaart tijd!”.
Bezorgd wanneer het jou uitkomt
Ook de flexibiliteit van online boodschappen doen vindt hij ideaal. “We proberen een vast moment aan te houden voor de boodschappen. Zo weten we zeker dat we voldoende in voorraad hebben voor onze klanten en personeel. Maar mocht het een keer vergeten worden, dan bestaat de mogelijkheid om extra te laten bezorgen of last minute iets aan de bestelling toe te voegen”.
Het gemak van betalen op rekening
De Groot betaalt de boodschappen op rekening. Dat werkt ideaal voor de administratie “Het geeft meer inzicht en boekt makkelijker in dan een kassabon”.
Een vertrouwd gezicht
Ook zakelijke boodschappen worden altijd vanuit de lokale PLUS bezorgd, door een vaste bezorger. Dat werkt erg prettig volgens Sjoerd “Je bouwt na verloop van tijd een band op met de bezorger. Hij of zij weet precies waar de boodschappen naartoe moet en helpt daar ook bij!”.
Onverwachte meeting? PLUS Express biedt de uitkomst!
Sjoerd kent de mogelijkheden van PLUS Express: boodschappen al vanaf 2 uur na bestelling bezorgd op locatie. Hoewel hij nog geen gebruik heeft gemaakt van deze service, ziet hij er wel de voordelen van in: “We gaan dit in de toekomst zeker uitproberen!”.
"We bezorgen al sinds 2000. De eerste bestellingen kwamen binnen via papieren boekjes en vervolgens ging dat over in e-mail. Toen PLUS uitrolde, zijn we direct gestart online verder te professionaliseren." Willem is blij met de fijne samenwerking met bedrijven als Das Autohaus, waar zijn PLUS winkel al jaren boodschappen bezorgt. Ook de lokale acties waarin de ondernemers samen optrekken, zoals Willem's Bingo (met als hoofdprijs een jaar lang gratis autorijden), zijn een groot succes. Een van de meest bijzondere momenten als het om online bestellingen gaat? "Het record aantal bestellingen op vrijdag in 2020: 120 stuks. Het magazijn en de koelcellen waren een groene wand met PLUS kratten!"
Benieuwd of zakelijk bestellen ook voor jouw bedrijf interessant is?
bestelt de zakelijke boodschappen online bij PLUS Versteeg.
Joan van Klij is bedrijfsleider bij CF Groep in Meerkerk. CF groep is bedrijf dat actief koolfilters ontwikkelt. Zo zorgen ze in een groot aantal industrieën en sectoren elke dag opnieuw voor schonere lucht en meer veiligheid. CF groep heeft 49 werknemers in dienst. Het is een platte organisatie, met een prettige werksfeer en fijne omgangsnormen en waarden.
Gemakkelijk, snel en flexibel
De grote voordelen van online boodschappen bestellen voor Joan? “Het gemak waarmee je een bestelling plaatst en de snelheid waarmee dit gebeurt.” Zo blijft er tijd over voor andere werkzaamheden. Ze bestellen eens in de 2 tot 4 weken. Met die frequentie is er altijd voldoende op voorraad. “De hoeveelheid boodschappen die nodig is wisselt per dag en periode. Het is daarom fijn dat we flexibel kunnen zijn in wanneer en hoeveel we bestellen”.
Op rekening betalen, handig voor de administratie
De boodschappen worden op rekening betaald. Joan is daar erg tevreden over “Dat werkt erg prettig en maakt de administratie makkelijker”.
Een vriendelijke bezorger
Joan ervaart het contact met de bezorger van PLUS Versteeg als heel positief “De boodschappen worden precies neergezet waar we het wensen. En altijd met een glimlach: we krijgen nooit het gevoel dat het storend is wanneer we iets extra’s vragen als het retour nemen van emballage, of lege klapkratten.”
Wil je meer informatie over zakelijk bestellen?