Johma haalt uit voorzorg Johma kip-mango 1 Ster BLK salade 175 gram uit de schappen van verschillende supermarkten. Aan consumenten wordt gevraagd om producten die overeenkomen met de hieronder genoemde omschrijving, afbeelding en houdbaarheidsdata niet te consumeren. De reden voor deze terughaalactie is de mogelijke aanwezigheid van kleine steentjes in de grondstof pistachenoten. Deze grondstof is afkomstig van een van onze leveranciers. Deze pistachenoten zijn overigens alleen verwerkt in de Johma kip-mango salade 175 gram.
Het betreft alleen de producten met streepjescode 8710506073683 en houdbaarheidsdata:
9-12-2025
12-12-2025
15-12-2025
21-12-2025
23-12-2025
27-12-2025
Johma vraagt consumenten die een verpakking in huis hebben met bovengenoemde gegevens, om het product niet naar de supermarkt te brengen, maar de onderstaande actie te nemen:
Stuur een e-mail met een foto van de houdbaarheidsdatum op de verpakking tezamen met de gegevens van uw bankrekening naar onze consumentenservice, mailadres: consumentenservice.losser@signaturefoods.com. Of per post naar Johma Consumentenservice Antwoordnummer 7, 7570 VD, Losser, o.v.v. terughaalactie (postzegel is niet nodig). U ontvangt dan het aankoopbedrag retour.
Gooi de verpakking met inhoud weg.
Johma stelt hoge eisen aan de veiligheid en kwaliteit van haar producten en biedt dan ook haar excuses aan voor dit ongemak. Wij zullen alle mogelijke maatregelen nemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Voor vragen kunnen consumenten contact opnemen met Johma Consumentenservice via het nummer +31 (0) 53 537 3400 (dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur) of via consumentenservice.losser@signaturefoods.com
