The connection has timed out
Skip to Content
0.00
0
0
Menu
Products
Offers
Recipes
Good food
InspirationPLUS magazine
Savings promotions
For Business
Stores
More
Christmas package shop
Good food
InspirationWine pickerPLUS magazine
Savings promotionsFor BusinessStoresPie shopFlower shopWine shopShoppinglists
Choose your store

Organisatie

Over PLUS
Cooperatie PLUS U.A.
Geschiedenis
PLUS Holding
Adressen
Servicekantoor
Werken bij PLUS
PLUS cadeaukaart
Nieuwsberichten
Persinformatie
Persberichten
Publicaties
Nepacties en phishing
Affiliate programma
Leveranciers
MijnPLUSpanel
Distributiecentrum Oss
11-11-2025

PLUS zet altijd stapje extra in nieuwe merkpositionering

Utrecht, 12 november 2025 – De nieuwe merkpositionering van PLUS laat zien dat we dagelijks lokaal het verschil maken door altijd dat stapje extra te zetten.

Of het nu gaat om de sponsoring van de lokale sportclub, het thuisbezorgen van de boodschappen of net dat beetje extra doen voor klanten die dat nodig hebben. Bij PLUS maken 440 winkels het verschil in hun buurt. Dit staat centraal in de nieuwe merkpositionering die vandaag met Nederland is gedeeld.

Nieuwe merkbelofte: We doen met je mee. PLUS

Henk van Harn, commercieel directeur PLUS: “In een wereld die steeds efficiënter en anoniemer wordt, groeit de behoefte om gezien te worden. De meeste supermarkten voelen inwisselbaar, maar bij PLUS voel je nog de oprechte aandacht voor elkaar. We hebben een heldere ambitie: 440 keer de meest geliefde supermarkt in de buurt zijn.”

In de nieuwe pay-off komt dit allemaal samen: We doen met je mee. PLUS

PLUS zet altijd stapje extra in nieuwe merkpositionering

Nieuwe campagne en visuele identiteit

De nieuwe merkpositionering wordt ondersteund door een landelijke campagne met een vernieuwde visuele identiteit en een aangescherpte communicatiestijl. De campagne start deze week en is zichtbaar via televisie, radio, online, social media, instore communicatie en abri’s.

Henk van Harn: “De nieuwe campagne laat zien wat PLUS uniek maakt: de menselijke maat. Dat we een stapje extra zetten voor onze klanten. De toon is persoonlijk, opgewekt en daadkrachtig. Waardoor de communicatie dichtbij voelt en verbindt, dit past bij onze winkels die lokaal geworteld en verbonden zijn met de buurt.”

De ontwikkeling van de merkpositionering en de bijbehorende communicatiestrategie is gerealiseerd in nauwe samenwerking met INDIE, Denk Lente en The Creating Society. Deze co-creatie heeft geleid tot een onderscheidende campagne die naadloos aansluit bij de kernwaarden van PLUS en de ambities voor de toekomst.

Bekijk de nieuwe commercial hier: https://youtu.be/_eiO--Fq24Y

Reserve moment
Products not avaliable
Unfortunately, this product is not available at . It will be removed from your shopping cart. Choose an alternative product or select another supermarket to order this product.
Unavailable product in selected store:
Choose another store
Add products
You still have products in your shopping cart. You can add these products to the order that you are going to change.
Don't add

The cookies from PLUS

We use cookies and similar technologies so that we and third parties can track your behavior on our website(s), but also outside it, including when you click through from our emails and newsletters. We may also share encrypted personal data (such as an email address and purchase data) with third parties such as our advertising partners to show you personalized advertisements on our website(s), but also elsewhere. We can also use your data to perform analyzes such as measuring the effectiveness of our advertisements. If you accept all cookies, you agree that we can share your data (encrypted) with third parties. Through cookie settings You can also set which cookies we place and change or withdraw your consent. Read more in our cookie policy and privacy statement.
Set yourself