
Digital Out of Home (DOOH)
Met onze digitale schermen bereik je wekelijks miljoenen consumenten vlak voor het beslis- en aankoopmoment. Onze schermen zijn zichtbaar voor elke (potentiële) klant die langs de winkels loopt of deze binnen treedt.
Met onze digitale schermen bereik je wekelijks miljoenen consumenten vlak voor het beslis- en aankoopmoment. Onze schermen zijn zichtbaar voor elke (potentiële) klant die langs de winkels loopt of deze binnen treedt.
Bereik zichtbaarheid op het moment van aankoop met Point Of Sale schapcommunicatie. Door het gebruik van opvallende uitingen inspireer je klanten om te kiezen voor jouw product.
Binnen elk postcode-verzorgingsgebied van onze winkels promoten we jouw merk op geverifieerde websites. In de creatieve uiting wordt naast jouw product ook een verwijzing gemaakt naar de desbetreffende PLUS-supermarkt, waardoor je klanten van tevoren al naar de juiste winkel leidt.
Betrek potentiële klanten actief bij jouw product door een proeverij, demonstratie of sampling te organiseren. Hiermee stimuleer je de overweging, want proeven is geloven.
Ons eigen PLUS Goed Eten magazine verschijnt 4 keer per jaar. Hiermee bereiken en inspireren we meer dan 1,6 miljoen klanten met heerlijke recepten en productverhalen. In elk magazine is er ruimte voor een thematische insert, zoals bijvoorbeeld over BBQ, koffie, of een duurzaamheidsthema dat verschillende categorieën omvat (cross-categorie duurzaamheidsthema).
Bereik klanten met jouw merk- of productintroductie in alle winkels door middel van een speciaal voor jou gemaakte radiocommercial, en trek ze vervolgens naar het juiste schap.
Bereik trouwe klanten door middel van een post op de Instagrampagina van PLUS, waar jouw merk wordt gepresenteerd aan de online gemeenschap. De post kan verschillende vormen aannemen en draagt bij aan een effectieve online zichtbaarheid en betrokkenheid.
Een opvallende en duurzame oplossing is de inzet van een vloerprojectie!
Bij geselecteerde winkels is het nu mogelijk om bij onze schappen extra op te vallen.