1. Waarom is de ingang van de actie verschoven van zondag naar woensdag.
Dit heeft verschillende redenen. De belangrijkste twee zijn dat we op die manier ervoor kunnen zorgen dat de weekacties goed verkrijgbaar zijn zodat je niet misgrijpt. Zo kun je de hele week door profiteren van verrassend veel voordeel. Daarnaast hoeven we nu niet meer op de zaterdag de winkel om te bouwen naar de nieuwe aanbiedingen waardoor je in het weekend prettiger winkelt.
2. Ik vond het fijner/handiger dat acties op zondag ingaan.
We begrijpen dat dit even wennen is. Maar hiermee zorgen we voor een betere beschikbaarheid van actieartikelen. Vooral op drukke dagen en is het in het weekend prettiger winkelen. Daarnaast hebben we op zondag tot en met dinsdag extra aanbiedingen. We hopen dat u snel gewend bent aan de verandering.
3. Wat betekent dit voor de aanbiedingen in mijn nieuwe orders vanaf woensdag week 4?
Het moment dat de order wordt geleverd, is het moment van de looptijd van de aanbiedingen. Bijvoorbeeld; de order wordt geleverd op een donderdag, dan is dit de tweede dag van de nieuwe looptijd van de aanbiedingen.
4. Ik heb een order geplaatst voor dinsdag in week 4, heb ik dan de oude of nieuwe aanbiedingen?
De oude aanbiedingen die bij week 3 horen. De oude looptijd duurt in week 4 eenmalig van zondag week 2 t/m dinsdag week 4. Dit ter overbrugging naar de nieuwe looptijd.
5. Ik heb een order geplaatst voor woensdag in week 4, heb ik dan de oude of de nieuwe aanbiedingen?
De nieuwe aanbiedingen die ingaan in week 4.
6. Hoe zie ik mijn aanbiedingen en korting op de orderbevestiging email?
Op dezelfde manier zoals u gewend bent. Deze wordt altijd bij de producten in het rood aangegeven. Daarnaast staat onderaan het totaalbedrag en in het rood de hoeveelheid korting vanuit aanbiedingen.