Bezorgen
Geen zin om te sjouwen? Wij bezorgen je bestelling thuis wanneer het jou uitkomt.
Geen zin om te sjouwen? Wij bezorgen je bestelling thuis wanneer het jou uitkomt.
Wij zetten je bestelling klaar bij jouw PLUS. Wel zo makkelijk! Je kunt je boodschappen ophalen bij het PLUS Ophaalpunt.
Als je een bestelling plaats en achteraf wilt betalen, zijn er verschillende betaalopties. Als particulier kun je bij de bezorging van je bestelling betalen met je pinpas of contactloos. Bestel je zakelijk? Dan kun je naast deze betaalmethodes ook op factuur betalen.
Extra snel je boodschappen in huis? PLUS Express: over 2 uur op jouw adres. Voor zowel bezorgen als ophalen.
Ervaar nu het gemak van thuisbezorgd, helemaal gratis. Maak gebruik van de 4x gratis bezorging actie door in de app of online je boodschappen te bestellen.
Je boodschappen al vaker laten bezorgen door PLUS?
Heb je al een account? Zodra je inlogt op je Mijn PLUS account gaat het bestellen veel sneller.
Voor het eerst boodschappen laten bezorgen door PLUS?
Heb je nog geen account? Registreer je dan nu. Hulp nodig bij de eerste keer online bestellen van je boodschappen? In het stappenplan leggen we het stap voor stap uit.
Je boodschappen online bestellen
Wil je meer informatie over het online bestellen bij PLUS? Ga dan naar de online bestellen pagina voor meer informatie.
Je boodschappen vandaag nog bezorgd
Bestel met PLUS Express: daarmee heb je alles minimaal 2 uur later al in huis! Gewoon door jouw PLUS bezorgd. kijk op de PLUS Express pagina.
Kan ik iedere dag van de week mijn boodschappen laten bezorgen?
Dat hangt af van de winkel en het moment waarop je bestelt. De beschikbare bezorgmomenten kun je inzien door in het winkelmandje te navigeren naar 'Kies moment' onder Jouw bestelling. Zorg ervoor dat je eerst de juiste PLUS winkel bij jouw in de buurt hebt geselecteerd. Bestel op tijd om er zeker van te zijn dat jouw gewenste bezorgmoment nog beschikbaar is.
Zakelijk boodschappen bestellen
Ook voor zakelijke boodschappen kun je bij ons terecht. Meer informatie over zakelijk bestellen vind je op onze zakelijk bestellen pagina.
Wat zijn de bezorgkosten voor een zakelijke bestelling?
Bezorgkosten voor zakelijke bestellingen zijn standaard €5,95. Voor ophaalbestellingen is dit €2,50.
Krijg ik altijd een track & trace-code?
Of je een track & trace-code krijgt, hangt af van de winkel waar je bestelt. Sommige winkels geven altijd een track & trace-code bij elke bestelling, terwijl bij andere winkels dat niet standaard gebeurd. Vraag dit na bij jouw PLUS winkel.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?
Als je niet thuis bent, neemt de bezorger de bestelling mee terug naar de winkel. De winkel zal vervolgens contact met je opnemen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Wat houdt de bezorgkorting in?
We belonen grotere boodschappen met lagere bezorgkosten. Zo kun je door slimmer te bestellen besparen op je bezorgkosten. De bestelkosten zijn dynamisch, afhankelijk van de orderwaarde van jouw bestelling. Dit betekent dat de bezorgkosten lager zijn bij een hogere orderwaarde. De bestelkorting is als volgt opgebouwd:
Orderwaarde | Servicekosten | Bestelkosten | Totaal |
---|---|---|---|
> €130 | €0,00 | €3,95 | €3,95 |
€90 - €130 | €0,00 | €4,95 | €4,95 |
€50 - €90 | €0,00 | €5,95 | €5,95 |
€25 - €50 | €1,95 | €5,95 | €7,90 |
Wat zijn de servicekosten en wanneer zijn deze van toepassing?
De servicekosten van €1,95 zijn van toepassing op bestellingen met een orderwaarde onder €50. Deze servicekosten zorgen ervoor dat wij ook voor kleinere bestellingen de service kunnen blijven leveren die jullie van ons gewend zijn.
Blijven de servicekosten van toepassing bij Gratis Bezorging?
Ja, de servicekosten van €1,95 blijven van toepassing bij Gratis Bezorging bij bestellingen met een orderwaarde onder €50.
Wat wordt verstaan onder orderwaarde?
Hierbij wordt gekeken naar het bedrag dat wordt betaald voor de boodschappen zoals besteld via de PLUS app of op plus.nl. Dit is het bedrag dat in de check-out bij ‘subtotaal’ staat. Dit bedrag is dus exclusief PLUSpunten, statiegeld en bestelkosten.
Wat gebeurt er als het orderbedrag bij levering afwijkt?
Het orderbedrag (subtotaal) tijdens het online bestellen is leidend. Wanneer het orderbedrag tijdens levering afwijkt, dan veranderen de bestelkosten en eventuele servicekosten niet.
Geldt de bezorgkorting ook voor PLUS Express?
Nee, voor PLUS Express blijven standaard bestelkosten van €8,50 voor bezorgbestellingen en €5 voor ophaalbestellingen van toepassing.
Geldt de bezorgkorting ook voor ophaalbestellingen?
Nee, de bezorgkorting is niet van toepassing op ophaalbestellingen. De ophaalkosten zijn standaard €2,50 voor reguliere bestellingen en €5 voor PLUS Express ophaalorders.
Geldt de bezorgkorting voor zakelijke klanten?
Nee, de bezorgkorting is niet van toepassing voor zakelijke klanten. Voor zakelijke klanten zijn de bezorgkosten standaard €5,95.